مهلا هدیه الهی

کنترل هشت ماهگی

1394/11/28 1:34
نویسنده : مرضیه
224 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم! امروز بردیمت بهداشت. البته گفته بودند نه ماهش که تموم شد بیارش اما خودت که میدونی ... خندونک. اونجا هم دیگه باهام راه میان؛ اونقدر که هر ماه بردمت و اوایل حتی هر ده روز یه بار میبردمت دیگه منو میشناسند و نمی گن الان موقع کنترل نیست آرام. وزنت شده 8 کیلو و 200 گرم. یعنی توی یک ماه 450 گرم وزن گرفتی. از خط نرمال زدی بالاتر بوس.

من اونجا داشتم به یه خانم مشاوره پوست و مو می دادم که یه هو دیدم بابایی داره می گرده تنهایی. ترسیدم  گفتم پس مهلا کو؟

خانم های بهیار برده بودندت اتاق خودشون. رفتم دیدم راحت نشستی تو بغل یکی از اون خانمها و میگن هر چی صداش می کنیم بغل هیچ کدوممون نمیاد. من هم گفتم مهلا بیا بغل مامان یه تکونی به خودت دادی و خواستی بیایی. همشون خندیدند. میگفتند مامان خوشگل بچه هم خوشگل. خیلی مهربونند. تو رو هم خیلی دوست دارند محبت.

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)